Full fart..

Igår ialla fall! Idag har jag bara suttit inne hela dagen och baka mina semlor, blev inte brända men inte lika goda som vanligt :P hehe!

Gårdagen då;
Först på morgonen var vi ju och kolla på lägenheten i kärrtorp! och jag och björn kunde inte bli mer än nöjda.. Lägenheten var bättre än över förväntan! mycket fräsch och välplanerad + att det var ju även ett rum mer än vad vi har nu och det ligger 2min från jobbet och inte 45min som förut! mycket bra det! Vi bestämde med hon som har lägenheten att vi skulle tänka tills idag om ville ha den eller inte..
Egentligen var det inget att tänka över men vi hörde av oss i morse och sa att vi ville ha den och vi fick den.. eller hyra alltså :) vi bestämde att vi skulle träffas imorgon för att skriva kontrakt och bestämma om inflyttning m.m.!
Jihoo, så skönt att äntligen ha fått tag på något..

Efter vi var klara åkte vi hem till Björns pappa och pernilla och hälsa på och William var lika gullig som vanligt :)
Vi prata lite om lägenheten och om hur vi skulle lösa med allt och så! Var där i ca 2 timmar innan vi skulle hem igen!
när vi var inne i en affär på stan så ringde Annika, björns mamma och frågade hur det hade gått och sa att hon skulle till Barkaby outlet med Per och vi blev genast sugna på att följa på!

Är ju mestadels kläder och sådant där men det var inte mycket sådant som inhandlades utan nu var vi ju såå sugna på att köpa grejer till nya lyan så vi kika mer i möbelaffärer och inne på hemtex och liknande.. Var ju minst 50% rea överallt så var ju inte så dyrt heller.. jag och björn hittade lite små grejer iaf! har redan fått lite ideér på hur vi ska inreda och i vilka färger :D hihi! hoppas Björn gillar det bara.. han hade inget emot det jag köpte iaf!!


50% på (??) Vattenflaska träningstopp och trepack trosor.,. har ett par på mig! :P


75% rea på bäddsett på Hemtes


75% rea på Asko.. två olika färger på ljushållare och ett sett med 3 olika former!

Fiint med rea. hehe!
Ska dra till ica nu och handla lite nu! see you later..
kramis!

Kommentarer
Postat av: elina

ja rea är bra :)
ta det lugnt med pengarna bara, för man blir ju lite lurad samtidigt
;) hehe

2008-02-04 @ 20:24:20
Postat av: Maria

Å du sa att du inte hade bra ekonomi för tillfället :P spara pengar nu när hyran blir dyrare ;P

2008-02-04 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0