Alla Hjärtans Dag!


Glad Alla Hjärtans Dag allihopa!
Hoppas ni har haft en riktigt mysig och fin dag idag!

image143


Själv har jag jobbat och där bjöds det på geléhjärtan.. fin gest!



Sedan efter jobbet åkte jag fram till stan för att köpa något mer till Björn men kunde inte komma på något och när jag väl skulle gå och möta honom vid tunnelbanan för att åka hem så köpte jag en jätte lång fin ros till honom som de stod och sålde på drottninggatan.. väldigt tur för mig det! =)

När vi kom hem blev det tackos (i år igen).. och sedan fick jag en present av Björn! Ett JÄTTEfint album som det var noter och roser formade som ett hjärta på framsidan.. som ni ser på bilden! Jag blev såå glad!!

image140

Jag, hur glad som helst för presenten =)

vi åt lite senare varma bananer med choklad emellan och grädde till.. som jag serverade.. gott litet alla hjärtans dag tilltugg ;) hihi!



Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och mysa med min Valentine och sova natten.. ha det super allihopa!
Pussar på er



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag jobbar på en transportfirma med att koda och sortera paket. Ja, det ska verkligen bli skönt med en resa. Vi har pratat om det många gånger förut, tänkt ta en sista minuten, men det har aldrig blivit av. Vi åker den 3 juni, precis när skolan slutat och innan alla yngre fått lov. Så priserna är förhoppningsvis inte så höga då. Vart ska ni flytta då? Kommer din pojkvän från Lidingö?

2008-02-15 @ 10:34:57
URL: http://saraleverin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0