Aaajjj!

ont ont ont,, har nog aldrig haft så här ont i kroppen tidigare ;P
igår tränade vi bas i Skarpnäck för att få en liten mjukstart på gympan, men att träna med träningsverk är ingen höjdare, även om det är ett lättare pass! så idag är jag heelt stel i hela kroppen! hihi!
Men roligt var det iaf, hoppade runt där som en galen höna på gympagolvet =)..
Vi skulle ha tränat danspasset i förrgår men vi var för sena så det fanns ej plats kvar så vi styrketränade, det är därför jag har så ont i kroppen nu! ;) men nu blir det danspass på söndag istället.. :D

Snart börjar fortsättningen på det spännande "Våra bästa år" som jag har fäljt de dagar jag vart hemma från jobbet!
Väldigt spännande för tillfället faktiskt.. har typ avslöjat mördaren! + att jag fick reda på igår att en av skådespelarna, Victor Kiriakis(John Aniston), är pappa till skådespelerskan Jenifer Aniston! Häftigt :P



Nu ska jag käka frukost.. ha det!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0