6 Januari!

Jobbade idag, äntligen! Inte jobbat något än i denna veckan, men ska jobba imorgon med..
Jobbar även helgen sen också!! Skönt med lite extra kosing så där på helgerna!! Denna helgen slipper jag även vara ensam hemma, Björn ska nämligen inte åka till Mariestad! :D

Idag tränade jag själv på F&S på ringen.. Tog ett medelpass, ganska tufft faktiskt när man är så otränad som jag..
hihi! Imorgon blir det också träning fast tillsammans med Theres!! och då i skarpnäck... och bas..
Kollade på Vänner förut, började gråta! Chandler och Monica gifte sig och det var en såå fin stund när de sa deras lovord till varandra.. Första gången jag sett en stund med allvar i den serien.. men kanske inte så konstigt..
är ju faktiskt en komediserie =)

image112

      

Ha det bra allihop! Pussar




Kommentarer
Postat av: mikaela

Hejsan besök gärna min blogg på maaango.blogg.se eller mikaaela.tjejsajten.se :)

lämna också gärna en söt liten kommentar :D

2008-02-06 @ 20:34:09
Postat av: sofia

vänner är bäst:D

2008-02-06 @ 21:36:06
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0