4 Februari!!

Tänkte bara visa min gympaoutfit som jag inhandlade förra veckan nu när jag köpt ett träningskort på
Friskis & Svettis...! Tog en del på kassan men det var det värt, om jag ändå ska träna i åtminstone ett halv år framåt!!


Köpte ett träningssett från Rönisch och ett par skor från Nike!!

Riktigt behagligt alltihop! prisvärt var det också :) Känns knappt som att jag har på mig några kläder allts när jag tränar, riktigt behagligt, låter kanske lite konstigt att inte "ha kläder på sig" men det är behagligt!!

Ska laga lite mat till Björn för matlådan imorn nu! ha det
puss kram

Kommentarer
Postat av: Maria

tihii själv var jag inne på H&M i stan i dag å shoppade som en studerande ;) hihi hittade ett par träningsbyxor för 150 ist för de av samma märke som du köpt för 500 kr på lindex ;) det kallar jag fynd =) å det känns
faktiskt inte som att man har dem på sig, hehe :D

2008-02-04 @ 22:07:59
Postat av: Maria

Glömde visst skriva snygga kläder :D hihi!

2008-02-04 @ 22:10:00
Postat av: sofia

kläderna lät behagliga :D

2008-02-04 @ 23:08:37
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0