???

Sova sova sova!! är så jäkla trött nu!! har vart en jätte bra dag idag frams till eftermiddagen ca kl 14!! DÅ var det en viss person (mrsX) som gjorde mig riktigt irriterad!! mrsX har en förmåga att skälla istälet för att prata sansat med en människa som vi andra kloka people kan göra så man tar det väldigt personlgt och blir samtidigt nästan lite skraj o när mrsX uttrycker sig.. det hade med jobbet att göra om jag skulle jobba eller inte och då komenterade mrsX min fråga om detta väldigt RAKT på och grymt, elakt, "hotande".. efter denna lilla diskution där man knappt kan få en syl i vädret om man skulle försöka var jag såå förbannad/ledsen/förvånad/arg och helt nervös... kan inte förklara alla känslor som bara bubblade.. visste inte vart jag skulle ta vägen!!? skakade av ledsen - arghet knäna vek sig nästan.. visste inte vad jag skulle göra!! blev rädd för mig själv pga min reakton!! gjorde sista ärendet på jobbet och när jag kom tillbaka var jag helt hetsig skakig full av alla känslor och hypernervös.. USCH ingen rolig känsla!!



När jag redan bubblade och skulle åka hem blev det inte bättre.. fick vänta på tunnelbanan otroligt länge denna dag, vet ej varför, var ju rusningstiden! när jag väl kommit till Ropsten så missa jag bussen med 30sek.. och nästa buss kom inte så fick vänta ytterligare 10minuter till! så var sååå irriterad när jag kom hem och fortfarande arg/ledsen på mrsX... s+å bröt nästan ihop!! så nu är jag helt slut..

Nog talat om min dag och mina dåliga upplevelser.. nu ska jag inte gnälla mer!
ha det guld kramar kramar

Kommentarer
Postat av: therese

stackars lilla sofie... jag vet exakt hur det känns, man har ju vart med om exakt samma sak!! var inte så lessen mera, det ordnar sig och hon lär ju inte ens komma ihåg det imorn..?! hon kommer ju knappt ihåg vad man säger ibland så.. Hakuna matata:) snart är det dags för runda 1 till arlanda, o jag e sjukt trött:( Kramar

2008-02-21 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0