Faan!!

Den värsta jäkla julen någonsin är vad denna kommer att vara.. har fan inte gått bra hittills och det blir inte bättre heller!! har fortfarande inte fått iordning i lägenheten och det enda vi gör är att bråka om allt.. jag funderar nästan på om det bästa vore att skippa julen!! kan ni tänka er att JAG skriver detta.. jag som älskar julen meeer än något! det kanske är det det beror på jag vill få det så fint som möjligt och sätter för höga förväntningar än vad som kanske går!!??

Nu ska jag försöka samla mig och få lite mer ordning i lägenheten, trots allt så kommer familjen imorgon kväll och då ska det vara klart. det blir väl till att vara uppe hela natten antar jag! :S



ha det.. kram



Kommentarer
Postat av: therese

det ordnar sig hjärtat.. det blir en perfekt jul till sist iaf... promise u. puss

2008-12-21 @ 20:32:56
Postat av: JENNY

Din knas!!

Jag övertalar Elina att hjälpa dig att städa:)

Det KOMMER bli en bra jul,om du inte fattar det är du en knasboll;)



hahha...

2008-12-22 @ 11:02:17
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/
Postat av: josephine

hoppas det blir bättre :/

2008-12-23 @ 18:16:20
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Maria

jag har skippat julen, på sätt och vis, har inte ens pyntat mitt rum iår.. vet inte, men det könns så konstigt. Håller tummarna för dig, men du det är är lugnt se det som extra hjälp med allting när de kommer å hälsar på, du behöver ju inte ha allt färdigt,det är ju bara din familj =) Ha en underbar jul gumman! Puss

2008-12-23 @ 23:08:10
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: elina

Sofie, din jul blev ju bra =) Din favoritsyster kom ju och allt blev super :D .

Och nu har nyår löst sig, det är hur bra som helst, och så får du fira min födelsedag =) =)

Tycker dock att du kan uppdatera om dessa positiva saker ;) haha

Ha det fint, ses om 2dagar, pusss

2008-12-30 @ 14:42:29
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0