Zombie!!

Thats what I'm today!! A zombie... Har inte vetat vad jag varken gjort, sagt eller tänkt idag, bara som det att jag skrev att det var måndag idag på inlägget imorse.. var så trött så jag inte visste vad jag skrev,, men vem vet nu vad jag skriver, kanske skriver jag i gåtor eller fel nu med, det upptäcker väl elina sen igen då och fäller en kommentar!! =) hihi..



Nu ska jag kolla lite på Tv och sen ska jag och björn ner till pizzerian och köpa pizza, fast jag ska allt köpa sallad istället, lite nyttig måste man vara.. ha det lovely tills nästa gång!
Pusskram

Kommentarer
Postat av: elina

tjockis de är bra att du köper sallad, haha skoja bara !! ;) men jag kasnke tar sista minuten på måndag morgon, eller så bokar jag nu ? vad ska jag göra för de finns inga på söndagen :(

2008-08-06 @ 22:12:13
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0