Sovatime, eller?

Sova eller inte sova, äta eller inte äta? Springa eller inte springa.. så mycket jag vill men inte orkar eller vet om jag ska göra.. har beslutsångest och är supertrött..

Har jobbat idag och allt flöt på.. skönt!! Sedan jag kom hem har jag inte mer än packat upp maten som jag handla och prata lite med Björn och sedan har jag bara suttit här och glott! orkar inget annat! SUCK!!


Sugen på sallad men orkar inte fixa! :(

Har alla ni haft en bra dag annars då!? solat badat eller något annat skönt kanske??
Nu ska jag resa på mig och se vad jag orkar göra, slutar la med att jag sätter mig framför Tv:n och käkar chips eller nått!! ;P hehe!!

Pussar på er!


Kommentarer
Postat av: elina

jag solade och badade från 10-15 igår, nu är jag en kräfta och hela skinnet bränner.. :O men på kvällen blev de restaurang med mor o far, GRATIS !! ;) haha

2008-08-02 @ 10:20:00
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0