Som en drog!!...

Nu har jag börjat förstå varför alla är så chockade över att jag inte hade sett SATC..
Det går ju inte bara att slita sig från serien, så fort jag satte mig och började kolla idag så har jag inte kunnat sluta ;P upptäckte att jag inte fått med alla avsnitt i första säsongen så jag har bara kommit lite mer än hälften nu.. hihi!!! But I'm keep going!



Väntar på att Björne ska komma hem snart så jag får krama om honom, har längtat efter honom heela dagen! skulle ju egentligen jobbat idag, men när jag vakna imorse så trodde jag först att jag var jätte hungrig men visa sig sedan att jag typ skulle spy, mådde jätte dåligt, som tur så höll det sig kvar i magen men klarade ej av att gå till jobbet idag så stannade  hemma, jätte läskig känsla, trodde typ jag skulle svimma, och skaka gjorde jag också och jag är verkligen inte den som brukar skaka i kroppen för något, förutom när jag fryser, men idag gjorde jag det,, scarry!!

Nu ska jag kolla om det finns något gott att äta =)
Pussar<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0