Översvämning i lägenheten!!

Igår när jag kom hem från jobbet och även någon timma på stan med B såupptäcker vi när vi kommer hem att fönstret i köket har åkt upp och det har bara öst in regn på en timma ca.. vi hade haft det på glänt igår och inte upptäckt/tänkt på det nät vi gick hemifrån!! som tur var så var det inte så farligt, inga ömtåliga saker låg vid fönstret...

...värre var det när jag gick in i sovrummet, och då blev jag arg på Björn, han har glömt och stänga fönstret där med, och där visste han att vi hade öppet.. Shiit! Alla mina papper och brev och andra viktigare saker hade jag någon dag tidigare lagt på fönsterbläcket.. och det hade både åkt ner på golvet och fått sig en simtur.. F***n!! blev så förstörd alltså, så vårat badrum blev till ett papperslandskap på tork ;P hihi... men allt klara sig någorlunda iallafall..!! =)

Nu ska jag käka klart sen ska jag till jobbe,,
Pusskram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig tisdag :)

2008-08-05 @ 07:46:46
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0