Hallo!!

Springer mellan köket och datorn nu för att hjälpa Björn när han lagar till en god fläskfilé som vi ska äta ikväll!! MUMS! Blir hans vanliga specialare som jag kallar den, mycket god med lite örter och kryddor och självklart vitlök i också! =)

Idag har jag jobbat och det gick inte alls som jag hade tänkt mig, skulle börja lite tidigare att gå från lokalen än vad jag gjorde igår för att hinna bättre och hade planerat förmiddagen i minsta detalj, men där sprack den planen!!!.. min kollega försov sig och vi hade en dubbelbemanning direkt på morgonen så hela morgonen blev framskjuten och fel, så där gick min planering åt pipsvängen..

Resten av dagen har heller inte gått något vidare,, har bara haft krångel och otur hela dagen så är inte på så bra humör idag..!! men men, hoppas maten blir bra ialla fall .. hihi! ;)

Nu ropar Björn så får springa till unsättning igen ;)
Pussar kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0