Flashbacks; Elina, Jenny, här i sthlm, Naturhistoriska!!

Nu kommer det lite mer bilder från när Min syster och kusin var här och hälsade på i förra veckan! =)

11/8 Kalaset för Björn:


Björn blandar sallad!


Jag lite smått panikslagen, gästerna kommer när som!..


Bärena till tårtan som ligger och tinar!


Björn fick ett golfsett av sin mor i present! =)


Tårtan, ready and steaddy!! :P



12/8 Shopping!!


Elina och jag provar Chinos på ett litet oalvarligt sätt ;)


Jenny posar!


Jag och Jenny

   
Sergelgatan.. Syster och jag, glada jäntor!!


Lejo-net/nen på Drottninggatan!


Mycket shoppat blev det =)



13/8 Naturhistoriska och Cosmonova!

   
Utanför naturhistoriska...

       

   


Ett flertal försök på en bra bild.. och denna blev det till sist!! =)

       
Misslyckandena!!!


   
Alla blev vi uppätna på ett eller annat sätt ;P


Snygga vi är va?? Glasögonen till 3D filmen på cosmonova.. den var riktigt bra..

Ska lägga upp fler bilder en annan dag från naturhistoriska för annars skulle det ta en hel dag att ladda upp alla bilder jag har..hihi


Ett litet besök på slottet blev det också, med livrädda Jenny till höger, bara för att vi sa att han skulle skjuta henne om hon gick innanför linjen! ;) kolla vad stel hon är ;P

Ha det gött allesammans och sov så gott!!
pusskram


Kommentarer
Postat av: elina

hahah Gud, stackars lilla Jenny, ;)

2008-08-20 @ 11:19:20
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0