What to do?

Stanna, åka hem, stanna åka hem? Det är den stora frågan!! Vill av flera skäl åka hem men framförallt ett! men vet inte hur jag ska göra.. Ioch för sig får jag ändå inget jobb här så vad gör jag för nytta här när jag kan åka hem och göra nytta!? Kostar ju inte så mkt heller.. 147kronor fanns det sista minuten för imorgon och det har ju jag råd med iaf ;P och sen får jag åka gratis hem med björns pappa som åker hem till helgen (Mariestad, sommarstugan)...
Aja.. nästa gång jag skriver har jag nog bestämt mig hehe!

image350
HEMMA?

image351
ELLER STOCKHOLM?

   
Vänner                              och syster

Förövrigt så har jag nyss duschat ,, dröjde ett par timmat innan jag väl hoppa in i duschen. ;) men så kan det gå när man inte är på topp. men det hjälpte ialla fall med en liten dusch! är lite piggare nu =) SÅ nu ska jag städa diska och klä mig lite och packa för träningen ikväll.. blir danspass på Ringen, ska bli skojj!

Hörs senare. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0