Uräskter till 1000

Då var det ännu ett uppehåll i bloggandet, men denna gången var det Björnes fel ;P Han åkte nämligen till sin kompis i skåne i helgen och tog datorn med sig och jag har därför inte kunnat blogg på hela helgen och igår orkade jag inte när han hade kommit hem!!

Har jobbat idag och vädret är grått, har ju vart så fint väder det senaste så man har nästan blivit lite bortskämd, så det är klart det är tråkigt nu när det inte är någon sol som tittar ner på oss från himlen =)
Nu ska sofie vara lite hurtig idag igen och bege sig ut och löpa lite, men det tar sin lilla tid att ta på sig skorna och bege sig ut.. en jobbig procedur!! men när jag väl är ute så skjuter jag iväg mellan gatorna! Är så skönt att jag äntligen tagit tag i tränandet lite.. och imorn har jag och therese äntligen bestämt oss för att träna på F&S igen, och då börjar vi med ett hederligt Bas-pass!! måste det nu när vi inte tränat där på cirkus 2månader :S Oops!!



Men nu ska skorna på och löparrollen infinnas.. ha det guld allihopa så synes och höres senare :)
Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

hoppas allt står väl till uppe i sthlm med er, hörde att du kommer hem till helgen, så kul:) o så fyller du ju år snart, vad önskar du dig? kram

2008-04-07 @ 18:35:36
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0