Upp och hoppa!

Då  var det ännu en dag som man ska klara av och jag har redan varit vaken i 1½timma.. =)
Allt är bra med er hoppas jag? med mig är det sådär, känner mig lite småkrasslig, kanske håller på att bli förkyld :S nej, jag vill inte! SUCK!

Idag ringde de från jobbet och fråga om jag kunde jobba 13.45-21.45 stället för 16-18 och jag tacka jag, gför vem vill bara jobba 2 timmar, inte jag iaf! har ju inte jobbat på nästan 2veckor och nu helt plötsligt ringer de stup i kvarten, fått dåligt samvete elle?, fick 3 samtal från dem igår bara.. Så nu ser resten av min vecka ut så här på jobbfronten;

  • Onsdag; 13.45 - 21.45
  • Torsdag; 8 - 16
  • Fredag; 15.45 - 22.45
  • Lördag; 8 - 16
  • Söndag; 8 - 16
Så nu är jag uppbokad resten av veckan iaf, så nu får vi verkligen hoppas att jag inte blir sjuk! måste verkligen ha jobb nu så jag klarar mig! har ju inte gjort det särsklit bra det senaste! :S
Nu ska jag städa lite eftersom det inte gick så bra igår hihi! ha det

pussar


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig
dag
:)

2008-04-23 @ 09:54:53
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0