Stan och kusinen!

Hoppas alla har det bra denna underbara "sommardag"! =)

Idag har jag sysselsatt mig som vanligt när jag är hemma. full fart hela dagen! Vaknade kl 7 av att telefonen ringde och kunde inte somna om men låg kvar till 9 ialla fall,, gick upp, käka och begav mig sedan in till stan.. Köpte ju där som sagt sedan en "klänning" och jag ju även åt lunch med flickorna.. det blev Sibylla =) alldeles jättemätt blev jag..puuh!

image356

Sedan åkte jag till kusinen och lämnade sminket för kvällen och sedan åkte hon och jag till mormor för ett besök och det var trevligt.. gick ut lite i solen och kolla på alla blommor! Jag och jenny begav oss sedan till systemet för att köpa lite cider.. alla kolla så konstigt.. kanske inte så konstig ioch för sig när jenny bara är 13 ;P sedan begav vi oss fram till H&M och där mötte vi syster och vi fortsatte våran vandring för att hitta ett par solglasögon till jenny men var tyvärr inte så lätt eftersom jenny inte har så stor huvud som glasögonen är gjorda för och hitta inte så många på barnavdelningen.. Vi får fortsätta letandet i stockholm Jenny! ;)

image358
Elina och Jenny

Nu är jag hemma och det blev en löptur med syster i vinninga.. skönt men jobbigt! nu ska jag softa hemma ikväll kommer nog inte hända något särskilt..

image359image360
Jag och syrran efter löpturen =)


pussisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0