Stackars pojkar

Stackars pojkar när de blir sjuka.. "ni kvinnor pratar om hur hemskt det är att föda bran, men ni ska bara veta hur det är när en man är riktigt förkyld",,, eller hur är de de säger i reklamen.. hihi!! Tog hand om min stackars Björn idag eftersom han har vart hemma från jobbet.. han har gått och blivit kraftigt förkyld/sjuk.. så det är så synd om honom nu och han orkar ju ingenting så jag får ta hand om allt som vanligt!!

image297

   
Gamla bilder på Björn och mig..

Kvällen har varit lugn iaf och jag har käkat köttbullar, efterlängtade köttbullar.. var evigheter sen jag åt det så det satt fint i magen! =) Nu ska jag bara lyssna på lite musik sen ska jag kolla på Tv och sen väntar sängen!! ha det guld gott folk så hörs och syns vi förhoppningsvis snart :D pusselipussar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0