Sommar och soliga dagar?

Eller vår är det ioch för sig.. men soliga dagar det kan ni skriva upp att det är! =)
Nu sitter jag hemma på min rast från jobbet och funderar på vad jag ska äta.. orkar inte laga någon riktig mat nu så vet inte vad jag ska stoppa i mig.. slutar väl med att lunchen består av  glass! ;)

image418

ååh vad jag skulle bara vilja sitta i solen och sola idag, när mna äntligen får jobb då vill man inte jobba för det är ju mycket skönare att sitta i solen och njuta än att jobba! fast vad får man ut av att sola; man blir brun men av jobb får jag ialla fall pengar och det kanske är lite mer värt än en brun kropp! ;P

Nu ska jag kolla skafferiet.. hörs senare. puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0