Solna..

Hej alla mina vänner.. hur är det med er? bra hoppas jag!!
Själv mår jag bara fin fiint! =)

Har jobbat idag och ätit wook i bagis för första gången, mkt gott men alldeles för stor portion för mig, orkade inte allt hehe! Efter jobbet tog jag tunnelbanan till Solna och Björn för att kolla på bla en kaffebryggare och sådant.. Men när jag kom dit var björn tvungen att sticka med en gång för han hade en teorikurs som började 10minuter senare i Solna.. så hann inte mer än att säga hej och kolla på typ två saker och sen var det hej då!! Typiskt..
Men jag stanna kvar och gick in på MQ som jag ej varit på på evigheter.., och där hitta jag massa fina vår/sommarkläder.. ska köpa lite nästa vecka tror jag .. Hittade bla en lång huvtröja som var hur söt som helst.. svängde ut som en liten kjol längst ner.. och även en jättesöt sommarklänning .. måste ha! hihi..

image298 image299

Gick även in på H&M och köpte mig en kajal och vässare.. eftersom Theres råkade putta ner min kajal när hon var här på lite partaj för några veckor sen, så behövde köpa en ny nu! hehe.. du e´la för go Therese.. ;)
Nu ska jag bege mig ut och löpa lite i krokarna, har blivit såå duktig :P
men ha det guld så länge allihopa.. pussar

Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha sorry:)

2008-04-06 @ 20:04:36
URL: http://miminamaisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0