Soliga vårdag!

Ytterligare en underbar vårdag och jag lever livet ;) Satt nyss en halvtimma i solen och bara njöt och det bara sprudlar värme.. nästan lika varmt som på sommarn om man sitter i lite lä.. UNDERBART!  Fick faktiskt lite färg =)

Nu ska jag käka och sedan blir det en tripp till lidköping för att kolla på skor och liknande.. sedan bär det av till sommarstugan i töreboda och sedan till min älskling i hans pappas sommarstuga som ligger i mariestad.. ska bli skönt! få ta en skön promenad till vattnet och ta massa fina foton som jag givetvis kommer lägga upp senare.. men tyvärr blir det ingen uppdatering förräns på måndag dessvärre .. men ni få ha det så bra tills dess så säger vi hej så länge ;)

Vaknade i morse kl 7 av att de börja gräva med grävmaskin där pappa ska bygga ut på huset.. kunde ju inte somna om heller.. har ingen parschien i rummet så var ju gör ljust i rummet.. var hopplöst!

image364
jag,björn och pappa grejar på utbyggnaden förra helgen

Ha det pussar


Kommentarer
Postat av: Kristin

Det är bara bra med mej. ska snart åka och jobba. själv då? :)

2008-04-19 @ 14:00:22
URL: http://www.kristinsandgren.blogg.se
Postat av: elina

Pappa o björn jobbade, du kollade på ;)

2008-04-19 @ 20:07:24
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0