Solen,Tv:n och promenad

Gud vad jag älskar detta underbara väder,, sitter bara och njuter av solen och värmen på balkongen! Verkligen skönt att det fanns balokong på denna lägenhet eftersom det inte fanns på Lidingö.. jobbigt! så nu njuter jag verligen! =)

Här kommer som lovat lite bilder från helgen, men blir bara ett litet urval eftersom det var samanlagt över 250bilder som jag tagot ;)


Pappas födelsedag!

image366
Tårta såklart
image367
Pappa glad när han får strumpor av mig ;)

Pappa, mamma, syrran, Maria på besök och Grabbarna grejar

På väg till Töreboda och Sommarstugan

image373
Jag med en del av packningen på väg till Töreboda/Mariestad

Dubbelmontage för pappa.. :)
image376
Sommarstugan i Töreboda

Köket, vardagsrummet, trappan och hallen uppe!

Sommarstugan i Mariestad

image382
Vid Torbjörns sommarstugan i Mariestad

Bilder vid vattnet och när björn letar "mackstenar"..
image390
Vackra bilder på solnedgången m.m.


Söndag; Arbetsdag och besök av Björns farmor och farfar

image398
Björn plockar grenar och skräp

Pernilla och William är med, och även Tobbe! Solning en sådan här vacker dag ingår
image404
Björn med farfar


farmor Else-britt, William lär sig halsa och Leon med på ofrivilligt kort


Nu ska jag gå och handla.. ha det alla och hoppas ni gilla bilderna :)
Puss kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0