Seegt

Fy vad seg jag är .. förstår inte vad som har hänt med mig, för en vecka sen var jag ju full av liv och kunde knappt sitta still i en sekund ;P men nu är jag så slö så jag vet inte vad jag ska ta mig till.,. bara sitter här och glooor!!

Har ialla fall varit framme på stan idag och köpt lite grejer, skulle köpt en klänning men blev ej så! väntar med det tills jag tränat lite mer ;P hihi! istället blev det lite accosearer och ett linne.. Kan tyvärr inte lägga upp bilden på linnet och ringen jag köpte för jag har ingen kamerasladd som jag nämt tidigare och bilderna finns inte på internet! tyvärr.. men kommer upp så fort jag fixat det!!

image346  image347  

Köpte detta läppstift som jag fick ideén från Elina för hon köpte ett likadant i helgen och jag diggade verkligen färgen så var tvungen att köpa ett likadant :D
Nagelacket köpte jag också från Isadora med presentkortet jag fick av Maria i födelsedagspresent, så tack maria för nagelacket och läppstiftet :D

Se ya.,kram




Kommentarer
Postat av: elina

såklart att du ska härma syster din hela tiden ;)
men fint är det helt klart !!

2008-04-15 @ 19:39:58
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej!

varför har du inte sagt att du fyller år?
heheh..Skoja bara.Grattis i efterskott!
Vet du vad jag har gjort?
Jag har skrivit en uppsats om en i släkten.Man skulle göra det.(i skollan).Jag ola mellan dej och Elina så det blev dej.Slumpmässigt.Skriv tillbaka

//Jenny

2008-04-15 @ 20:34:06
Postat av: Anonym

Som om ni Använder läppstift ? ^o)

2008-04-16 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0