Pausen..

..från jobbet! är hemma och käkar nudlar på min matrast.. gotti gott gott! =)
Allt bra med allihopa, hoppas det, allt är super med mig för om två dagar åker jag äntligen hem efter att ha spenderat min tid på 4månader i sthlm och från hemmet! kan ni fatta det jag har inte vart hemma sen i julas, läängtar så till att få komma hem och träffa alla underbara vänner och familjen :D

Nu ska jag faktiskt ge er en dagens outfit som inte har varit min starka sida att lägga ut tidigare. men nu tänkte jag att ni skulle få se hur Sofie ser ut på jobbet idag ;)

image312



Dagens outfit:
Jeans - STADIUM
Linne - Gina Tricot
Tröja - Kappahl



Nu kallar jobbet.. hörs later. kramar




Kommentarer
Postat av: Sofia

vi saknar dg här hemma!

2008-04-08 @ 20:20:26
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0