Packning!

Packning i högsta hugg! Blir såpass sent bara för att jag har ju vart så duktig och tränat det mest roligaste träningspasset någon har uppfunnit; Danspasset, på F&S!! Var så klart och tränade med Therese som vanligt!! Var skit hungrig när jag kom hem och käka en stor portion av Björns korvstroganoff! :) Mums!

Så nu packar jag för resan hem imorgon som jag ser såå oerhört fram emot att göra och att få tröffa alla kompisar, familj och släktingar.. ska även utföra lite ärenden så som klippa mig!! För Sofie ska nämligen klippa lugg igen :D Ska bli spännande och se om jag kan trivas i det igen och om det passar mig igen !?

Vill bara visa det jag inhandlade i lördags när jag sprang runt på stan själv, blev inga kläder eller så men en liten påfyllning av håraccosiarer! =)

image323
De turkosa och gula hårspännena blir perfekta till sommaren när man är lite solbränd och sommarfin ;)

       

Turkosa och gula hårspännen - H&M
Vita och svarta hårspännen - H&M
Svarta hårsnoddar - H&M

Nu ska jag packa klart och städa lite till sen får jag allt ta och hoppa i sängen för är så trött i både huvudet och kroppen! ha det .. pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0