Ojdå..

Här var det dåligt med uppdatering idag.. har tyvärr inte orkat riktigt! känner mig lite krasslig, känns som jag håller på att bli sjuk :( vill inte bli sjuk nu, måste ju ha allt jobb jag kan få eftersom jag inte jobbat på 2veckor.. :S och nu har jag jobb hela helgen så måste verkligen jobba nu! Jag har ju även börjat ta tag i träningen på riktigt nu så får inte bli sjuk för då kommer det dröja länge till innan jag kommer träna igen om jag känner mig rätt :(

Nu har jag och björn käkat lite korv m bröd till kvällsmat och det satt fint! älskar kokt korv, det är det ända jag äter nu för tiden ;P hihi! fråga bara therese .. !!

image419

Har sån lust att bara åka hem varje helg nu sedan jag åkte hem förra helgen efter att inte vart hemma på nästan 4månader,, älskar att få komma hem, där har jag ju mitt liv, familjen, vänner, släktingar och där vet jag hur allt är och jag kan verkligen njuta av livet där och där känns allt så mkt bättre, känner ju mig som hemma där! har aldrig tråkigt i lidköping.. finns alltid något att göra, här däremot så kommer man hem käkar lite mat, kanske tränar och sen sitter man resten av kvällen framför Tv:n,, sorgligt iblan alltså! även om jag har vänner här med som jag tycker mkt om så är det ändå inte riktigt samma sak! Gud vad jag längtar hem ibland!

Nu ska denna dam sätta sig och mysa med älsklingen.. ha det!! kyss ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

KOM HEM DÅ AAAAA

2008-04-24 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0