Lägg dags!!

Då var det dags att hoppa i säng efter ännu en dag i verkligheten. Hoppas ni har haft en bra dag idag, det har jag haft iaf eller den har varit som en annan vanlig dag här i mitt lilla liv ;)

Har kollat på lite Tv ikväll och pratat med mor och syster i telefon! De vill ju veta vad jag önskar mig i födelsedagspresent, jo precis för jag fyller ju Systemetmyndig på söndag; 20bast!! =) men det är inte alltid så lätt att veta vad man vill ha alltid, känns konstigt men jag har nog det mesta som det känns nu iaf! men visst är det alltid kul med lite pengar presentcheckar på MQ, H&M, Sf-bio mm... vill ju iofs ha en DVD spelare och micro och sånt också men det kostar ju!! men men, ni får väl hitta på något som ni tycker passar er jag blir glad för allt :D


image304 image302

Var ju duktig och sprang lite förut men det var jobbigare än vanligt, kroppen orkade inte riktigt idag. men sprang iaf i ganska högt tempo och lagom länge för att känna mig nöjd med rundan :)

image305
Min läckra löparoutfit! =)



Nu ska sofie sova, men ha det super så höres vi imorn!
Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0