klart

Nu har jag varit och tränat ett bas-pass på F&S äntligen efter 2 månaders uppehåll.. kändes så skönt efterår och gick faktiskt mkt bättre än vad jag trodde att det skulle göra..!

Bad min syster igår att kolla på en klänning på Gina som jag hade provat här i Sthlm men den var lite för stor och behövde antagligen en storlek mindre men orkade inte stå i den långa provkön så bad henne kolla om den fanns i lidköping för den var nu slut i Sthlm så hon gick och kollade och den fanns :D så nu får vi hoppas att den passar lika bra på mig som den gör på Elina..

Nu ska jag städa lite för det kan behövas i våran lilla svinstia ;) hihi..
ha det alla och Grattis Sofia på 20års dagen! Pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0