Inte lika underbara lördag!

Vart har det underbara väder tagit vägen som vi varit så vana vid nu de senaste dagarna? nu när jag har tagit ledigt idag för att jag inte mådde så bra igår och allt... då tycker man att man ska få njuta lite av detta väder?? eller!?

Aja, nu har jag iaf klivit upp och ska käka frukost nu och sedan blir det till att fixa till sig för staden som jag och älsklingen ska fram till och kolla på bla. present till han lillebror som har fyllt år och sedan ska jag även köpa skor åt syster och andra halvsystern diana ;) som jag har fått på beställning eftersom de inte finns i lilla lidköping! hihi.. sen blir det väl även lite grejer till mig själv eftersom lönen kom in igår, får passa på innan det blir för lite på kontot när man betalat allt som man ska så man inte får ångest sedan ;P hihi!

image425 image426
Nu kom bilden Diana ;) En trött diana efter en hel påskdag hos mig i sthlm! Elina på bänken!


Ne nu blir det gröten. ha det kyss <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

sofie johansson !
ring mig när du ser detta ! det är faktiskt ganska viktigt, det handlar om shopping (A) :P

2008-04-26 @ 20:39:17
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Diana-doptivsyster ! (;

SOFIE DIN LILLA JÄKEL =D
de där ska du få igen ;)

2008-04-27 @ 19:39:38
URL: http://DianaKines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0