Home..

Då var man tillbaks igen efter det lilla uppehållet som har blivit ett i min vardag.. men denhär gången var det inte mitt fel!! Blogg.se har ju legat nere 2dagar nu när dom skulle byta server eller vad det nu var så har ju inte kunnat uppdaterat något..

Lite kort om helgen;
Ledig Fredag med städ och besök hemma hos Björns pappa med lite god mat och ett glas öl.. mkt trevligt!! Lördagen var det jobb och på kvällen blev det besök av de två små söta tjejerna Karin och Therese och det blev några glas vin och trevligt snack och kortspel ;) kvällen slutade som den gjorde och jag gick och la mig medans Theres och karin fortsatte ut.. Söndagen var det jobb igen men gick hem för att jag mådde dåligt i magen.. slappade resten av dagen och tittade på en film..

Igår var det jobb som vanligt igen och på kvällen var Sofie så duktig så hon gav sig ut och sprang en sväng.. STOLT! =) Idag var jag även också hurtig.. skulle gått ut och gått med Therese i det vackra vädret och hon skulle visa mig sjön som ligger i närheten men hon vlev för trött och jag gav mig ut på egen hand.. Tänkte ta en halvtimmas promenad ca men slutade med att jag gick hela vägen till Gullmarsplan, upp för Hammarbybacken och hem,, tog 1 och en halv timma den promenaden i rask takt.. Var skönt att komma hem efter det kan jag lova.. Berättar mer imorn och lägger upp lite mer bilder, men här får ni lite smakprov från promenixen :D



Pussar kram cykelram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0