Hittad!

Nu har jag äntligen hittat länespecen som det står hur mycket jag känade och skattade under år 2007.. trodde inte jag hade fått någon först men efter en veckas letande hittade jag den ;) så nu kan jag kolla så det stämmer så jag verkligen kan få alla de pengar som jag ska få =)

image417

Nu ska jag lägga mig i solen en liten stund, sedan ska jag käka lite mart, kolla på "våra bästa år" och sedan bege mig till jobbet! Blir ju tyvärr ingen träning idag heller eftersom jag jobbar till kl 21.45 ikväll och passet är 19.30 så hinner ju inte det :P men får ta danspasset på medborgarplatsen imorgon kl 18 istället!

ha det lovely.. pussar



Kommentarer
Postat av: Maria

Heej! haha nja, det är inte riktigt samma skolarbete nu, det här är mkt jobbigare :S Hehe, jadu ja ska börja sommarjobbet rätt snart efter att jag slutat skolan.. nån vecka innan första semesterperioden börjar.. men får se, kanske hinner komma till dig en sväng innan sommarjobbet.. för nu kommer jag absolut inte hinna innan min skola slutar.. =(

2008-04-23 @ 16:54:11
URL: http://downtoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0