Here again

Då var man här igen.. är så seg idag, orkar ingenting.. sitter bara här och blänger rakt in i rutan!!
 även fast jag borde göra någon nytta.. men men, är man trött så är man!

Prata med jobbet förut och jag har nu fått jobb ikväll 15.45 - 21.45 och även imorgon kl 8 - 16.. skönt att få lite jobb när man vill ha det också! =) men skulle även vilja ha lite tid för att gå på stan för att fixa lite grejer, har inte haft tillräcklit med tid på stan de gånger jag har varit framme.. vill köpa bikini, byta en duk, köpa lite mer kläder och sånt.,. men men! kommer väl först hinna det nästa vecka!

Nu ska jag kila och plocka in disken så jag är lite duktig iaf,, sen blir det våra bästa år.. ha det
pussis <3



Kommentarer
Postat av: Sofie

glöm inte ta kort på friis & company plånböckerna :D

2008-04-28 @ 15:45:50
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0