Här!

Nu vart jag framme och hemma i vinninga.. och det har varit en händelserik dag! =) Först när jag kom fram till skövde skulle jag vänta tills maria sluta 1½timma senare så jag gick till comers för att shoppa lite ;) först blev det hemtex och jag köpte jag mig lite grejor för det var nämligen 50-70% rea.. så det blev tre par prydnadskuddar till sängen och två severingsbrickor,en till mig och en till mamma, och även lite olika finservetter, alltid bra att ha! =)
Vidare sedan lev det Gina Tricot, och de har ju seglartema där nu och jag blir förstås överlycklig! älskar randigt och blått :P Där köpte jag mig en t-shirt ett linne och en kort tröja,,lägger ut bilder senare!

vid 12 sedan slutade maria och vi gick till McDonken för att käka lite, vi gick sedan lite till på stan och åkte inte hem förräns vid hal 2.. väl hemma var maria hos mig en stund och vi bestämde oss för att ta och träna danspasset kl18 ikväll och jag följde med henne hem igen för att låna träningskläder! hon åkte sedan in till sin fredrik och jag kom hem för ca, 30 minuter sen.. så nu ska jag bara tvätta skorna och sedan bege mig in till stan för att träna.. sen blir det firande för min pappa som fyller 48idag!

Grattis pappa

image355

(lägger in inlägget nu först, för det las aldrig in förut :S )

ha det bra alla.. puss kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0