Här igen!

Hoppas allt är bra med er, !!!
Förlåt för min dåliga updatering, har inte hunnit eller orkat riktigt!!
I lördags var vi ju på stan för att köpa lite kläder och present till lille William för att sedan åka hem till familjen för att fira honom! vi fick god men väldigt kryddstark mat där ;) svett! lekte med williams nya leksaker ett tag, kolla på Tv och sedan begav vi oss hem efter en fika! när vi kom hem spelade vi basket i en timma med den boll vi hade köpt på stan, har ju en basketplan precis bredvid oss.. var mycket kul men märkte att jag tappat en hel del av mina basket"skills" sedan skolan bara :P

image428
Älsklingen på stan!

   
Strfftävling i full gång.. =)

Igår var det jobb igen och det var riktigt segt. men kom ju hem till slut och då blev det älsklingens köttfärsås och spagetti =) mums! sedan blev det en promenad till affären för att inhanlda lite snacks till filmen vi skulle kolla på! Hade lite svårt att bestämma oss men till slut bara för att jävlas med mig så blev det "the eye"..  usch den var ju gör läskig till en början med men efter att ha sett hela filen så var den inte lika läskig längre,, ska inte avslöja om det är någon som inte sett den!? hihi..



Nu ska jag käka frukost.. kan va på tiden ;) men ha det lovely så hörs vi.. pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0