Guten tag!

Då var man i full gång igen då! Sitter på min vänner, anna och charlies jobb och snackar lite skit ;) har gått på stan sedan kl halv 11 och shoppat lite, lämnade tillbaks en klänning på gina tricot och köpte mig istället en ny klänning samtidigt! (lägger upp bilder senare). sedan var jag även på H&M och kolla på en jacka men hittade inte den jag ville ha i rätt storlek, typiskt.. får kolla i sthlm istället.. där är det väl ingen risk för att den inte finns ;P LOVE STOCKHOLM!

Vid 12 tiden, på tjejernas lunch ska vi luncha på stan tillsammans och snacka lite skit då de inte måste tänka på jobbet ;P sen ska jag lämna svart läppstift och nagelack till kusinen som ska på tjejfest ikväll med rocktema tror jag det va, så då ska hon låna det av oss.. sedan ikväll vet jag inte riktig vad som händer,, lugn kväll hemma kanske??

Pusskram<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0