Guten Morgen !

Nu är sofie uppe och hoppar, har iofs vart det sedan 9:o men nu har jag vaknat till på riktigt ;) Tänkte ta mig en promenad i solskenet men den gick precis och gömde sig så får se om den vill titta fram snart igen så jag kan bege mig utåt.. vill ju inte sitta inne hela dagen heller :P

Ska städa idag med, måste få det snyggt och prydligt så man kan leva här ;P hihi! och sen har jag även funderingar på om jag ska åka fram till stan också? vill kolla på lite kläder och så även på skinnjacka och väska eftersom jag ska få det av mamma! så måste hitta något fint =)

Nu ska jag städa lite och vänta på att solen kikar fram igen.. so long!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0