Far far away!

Idag ska jag och Björn åka till Våran hemstad Lidköping! =) jihoo,, ska bli så härligt att äntligen komma hem till alla där hemma som jag förstår har saknat mig något sååå enormt mkt ;) hihi!! jag har saknat er med, mer än vad ni kan ana!!

Nu är jag iaf hemma på lunch, jobbar idag med, för att käka lite och packa med det sista som jag har glömt kvar efter snabbpackningen igår kväll!! och så ska jag städa iordning lite också så vi slipper komma hem till världens kaos på söndag !!

Helgens schema; ser ut så att ikväll anländet vi i Vinninga (mamma, pappa och syrrans hem) kl 21.33 och kramar alla där hemma! blir väl lite käk och sen sängen! På fredag, imorgon, blir det stadsvandring. ska kolla på presenter till mig själv så jag kan medela alla vad de ska köpa till mig ;) eftersom jag inte vet det själv ännu! sedan kl 16.00 har jag klipptid hos min kära "moster" Vivecka, då jag kommer ändra min frisyr lite, kommer visa er hur den blirr imorgon!! På kvällen blir det sedan utgång för att fira mig med alla mina vänner; Sofie, Anna, Charlie, Emelie, Maria, Sofia, Anna-Maria, Elina, Diddi och så klart min älskling Björn!! Förfesten äger rum hos värden Anna =) På Lördagen sedan blir det bakfyllefrukost och sedan blir det att fixa för kvällen då det blir släktkalas för mig på min pappas sida!! ska bli trvligt att träffa släkten efter denna långa frånvaro från mig! Söndagen blir det förhoppningsvis sång för mig på morgonen och massa paket ;) och sen efter en till dags firande av storflickan Sofie, 20år, bär det hemmåt efter en riktigt trevlig helg i hemtrevliga Lidköping!!

       
En jättefin bild på mig och björn när jag fyllde 19 förra året då min bror tog kortet och tyckte det var roligt att placera knoppen av flaggan mitt framför näsan på mig :P Så jag gav igen och gjorde likadant på honom ;)


Ha det bra alla så skriver jag nästa gång då jag sitter hemma i villan i Sävare !!!
Pussar <3



Kommentarer
Postat av: Sofie

tjohooo :D fest i morrn ;) men du glömde julia :P see ya tommorow ;D

2008-04-10 @ 13:25:00
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0