Bikinis

Sofie vill ha bikinis.. Satt och kolla lite på Nelly.com efter olika bikinisar för vill köpa någon ny nu till sommaren, och jag hittade hur många fina som helst. men de allra snyggaste ligger ju upp mot 1000lappen. och jag är inte så säker om jag vill lägga så mkt på en bikini.. vore ju surt om man förstörde den första gången man använde den :S
Men hittade några favoriter som jag fastnade för!!

image321
Från Vitamin A


Fanns även i svart och vit också


image316
Från Vitamin A



Och i Sofies favortifärg; Turkos också!!

image319
L*Space

Om jag inte hittar något liknande för billigare summor så kommer jag nog att beställa någon utav dessa för några av dem låg runt 500-lappen så det kan jag tänka mig att lägga ut om jag inte skulle hitta något annat! :P

Nu ska sofie diska, städa, äta och packa inför hemresan imorgon! =)
Ha det lovely. pussar

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja du sofie tänk om man kunde se ut sådär;)

2008-04-09 @ 21:10:19
URL: http://miminamaisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0