Tröött!

Sitter nu vid datron alldeles nyvaken, var så trött när jag kom hem efter jobbet så jag hann inte mer än att knappt kolla klart på Las Vegas innan jag somna. Var skönt att få sova lite, men hoppas bara jag kan somna ikväll nu bara :P

En liten kort samanfattninga av min vecka:

  • Måndag: Jobba, plugga historia och var hos grannen och prata om hundar.
  • Tisdag: Jobba, plugga.
  • Onsdag: Jobba, sova, plugga ...
  • Torsdag: Jobba, plugga träna.
  • Fredag: Ledig =) ta det lugnt plugga lite och träna..
  • Lördag: Jobba. Björns mamma kommer på besök.
  • Söndag: Jobba. Ta det lugnt och ladda för nästa vecka =D
En lite kort sammanfattning.. kommer säkert inte bli riktigt så men jobba ska jag göra för det mesta i alla fall :D hihi.. Fint med lite kosing!




"Misslyckandena är de bästa lärdomarna i livet."



Kommentarer
Postat av: DianaKines

Du är så duktig och flitig du ^^,
Hoppas du har det bra i storstaden :)
PussDiana

2007-11-25 @ 18:10:02
URL: http://Dianakines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0