Jul jul strålande, stressiga jul! :P

Ja då satt jag här igen.. gick upp kl 9 och åt frukost, sedan gick jag ner till tvättstugan och hämtade tvätt som jag glömt igår..hehe! slog mig sedan ner och kollade på ännu ett avsnitt av "våra bästa år", spännande spännande..

Nu sitter jag här och sammlar krafter till att jag ska ut och springa. måste forma mig lite så jag inte ser ut som en köttbulle till nästa år efter alla gottigheter i jul.. hihi

Ska senar ut och shoppa julklappar om jag nu hittar några vill säga.. har aldrig varit så här sen med att köpa julklappar som jag är i år.. vet inte vad jag ska köåpa till någon eller vad de önskar sig så det är inte så lätt att köpa något till alla då..

Bröt nästan ihop i söndags bara för att jag inte hade någon julkänsla och för att jag inte hade köpt några julklappar och jag och björn inte heller kunde gå på stan och leta heller.. så nu är jag defenitivt stressad inför julen... åker även hem till famij och vänner imorn så måste både packa klar inför resan och köpa de flesta julklapparna idag,. Oops!

Men det löser väl sig alltid till slut .. hihi (hoppas jag iaf)

Nu ska jag byta om för löparturen.. och sedan dra till staden., syns snart lidköpingsbor =)





"Gammal kärlek rostar aldrig"

Kommentarer
Postat av: elina

jag önskar mig en locktång från Vivi, sen så kan jag fixa en julklapp till pappa om du vill! :D så då är ju lite löst iallafall :D Lycka till!

2007-12-18 @ 18:38:07
Postat av: emelie

ha en usperbra dag:)

2007-12-19 @ 07:16:22
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0